Skip to content

Manager Klant

Voorburg, Zuid-Holland, NederlandCustomer Care

Functieomschrijving

Wil jij bijdragen aan de verduurzaming van Nederland? Kom bij Eteck werken! Wij zorgen ervoor dat woningen en gebouwen duurzaam worden verwarmd, verkoeld en voorzien worden van warm tapwater. Wij gaan voor 0. Nul gebruik van fossiele brandstoffen en nul impact op het milieu. Iedere dag streven we naar maximale impact op de verduurzaming van de Nederlandse warmte– en koudevraag. Die impact groeit. En wij ook! Groei jij met ons mee?


Wat zoeken wij

Wij willen het beste warmtebedrijf van Nederland worden. Wie zegt dat? Wij. En wie dat bepaalt? Onze klanten natuurlijk, dus onze eindgebruikers. Je focust je hierbij vooral op onze consumenten klanten. Daarin zetten we behoorlijke stappen maar we weten zeker dat het beter kan. En het belangrijkste is dat onze klanten dat ook vinden. Dus naast alles wat we dag in dag uit doen om onze klanten te helpen, alle verbeteringen die al lopen zijn we op zoek naar jou. Jij die ons helpt om sneller en grotere stappen te maken om te verbeteren.

Binnen onze snelgroeiende organisatie is er veel uitdaging en voldoende ruimte om door te ontwikkelen. Met het werk dat je doet draag je iedere dag bij aan een betere toekomst met tevreden eindgebruikers! Samen onderweg naar 0!

Dit ga je doen

In deze functie ben je evenveel hands-on bezig als dat je bijdraagt aan complexe strategische vraagstukken, waarbij je uitdaagt, initieert en nauw samenwerkt met al onze collega’s en zeker de collega’s die dagdagelijks met klanten in contact zijn zoals de Klantenservice en de Meldkamer. Maar denk ook aan afdelingen als Beheer & Onderhoud, Asset Management en Marketing & Communicatie.


Een kleine greep uit de werkzaamheden:

  • Ontwikkelen van een “klantgerichtheid” mindset. Alles wat maar te bedenken in om deze cultuur handen en voeten te geven door het hele bedrijf heen;
  • Aansturen van projecten gericht op een geweldige customer journey, zoals het project “Welkom Thuis” gericht op een 9+ verwelkoming van bewoners bij oplevering van nieuwe complexen;
  • Eigenaar van de customer journey en daarmee ook sturend op alle voorwaardelijke activiteiten (denk aan IT, kanalen strategie en – platformkeuzes);
  • Stuurt op het dashboard met alle relevante klant kpi’s; naast klanttevredenheid ook onze strategische speerpunten: bereikbaar, betrouwbaar en dichtbij;
  • Het meedenken hoe processen zo ingericht kunnen worden dat klantvraageigenaarschap altijd geborgd is;
  • Leidend in jaarlijkse tarief en indexatie proces;
  • Het betrekken van onze externe partners (denk bijv. aan onze onderhoudspartners) in hoe zij bij kunnen dragen aan een geweldige klantbeleving;
  • Digitalisering en self service-initiatieven;
  • Bovenal ga je aan de slag met het vertalen van onze klantstrategie naar concrete plannen en maak je deze samen met iedereen binnen Eteck ook waar.

Kortom; een functie waarin je veel verschillende werkzaamheden uitvoert en klantgerichtheid en tevredenheid als belangrijkste doel hebt.

Vereisten

Wat verwachten wij dat je nodig hebt:

Je bent iemand die graag samen met anderen resultaat behaalt. Daarnaast ben je enthousiast, klantgericht en heb je een groot verantwoordelijkheidsgevoel.

  • Je hebt minimaal een HBO-opleiding;
  • Minimaal 5 jaar werkervaring, met aantoonbare ervaring op het gebied van Customer Experience;
  • Je bent min. 32 uur per week beschikbaar;
  • Ervaring met lean/six sigma is een pré
  • Je kunt overzicht behouden, plannen en deadlines bewaken;
  • Je vindt het leuk om samen resultaten te boeken, werkt project en klantgericht en in samenspraak met tal van afdelingen binnen de organisatie; je durft ergens voor te staan, durft heilige huisjes aan de orde te stellen en kan ook zelfstandig aan de slag.


Wie is Eteck

Eteck is een warmtebedrijf. Wij kiezen voor lokale oplossingen om woningen te verwarmen, te koelen en te voorzien van warm tapwater. Als warmtebedrijf zijn we flink op weg om bij te dragen aan de ambitie van een gasloos Nederland in 2050. Naast nieuwe projecten richten we ons ook op bestaande bouw waar we ingrijpende (verduurzamings)-werkzaamheden verrichten. We komen dan letterlijk dicht bij onze klanten: in hun eigen woning.


Waar werken wij
We werken sinds kort in een mooi nieuw pand in Voorburg, vlak bij het station. We verwachten dat je ook een aantal dagen per week vanuit huis werkt, daar is ons pand en onze werkwijze op ingericht.


Wat bieden wij

We hebben een down-to-earth organisatie en houden van hard werken met veel plezier. Je komt in deze nieuwe rol te werken, direct rapporterend aan de COO. In het team Operations zal je veel samenwerken met collega’s van de afdeling Klantenservice, Beheer & Onderhoud, Project- en Assetmanagement. Tot slot, niet onbelangrijk, wij hebben mooie arbeidsvoorwaarden, die recht doen aan de functie binnen het bedrijf.


Waarom het fijn werken is bij ons:

  • we zijn dol op eigen initiatieven en frisse ideeën - kom maar door!
  • we hebben intern korte lijnen - geen gesloten kantoortjes.
  • we bieden je een lekkere lunch - moet je wel even op kantoor komen.
  • we krijgen 30 verlofdagen per jaar op fulltime basis. 
  • we hebben informeel contact met elkaar - sjoelen met je manager kan altijd.
  • we vieren meerdere keren per jaar een goed feest - bijzijn is meemaken!

of