Skip to content

Office Manager - Part-time 24 uur

Nederland, Zuid-Holland, Voorburg

Functieomschrijving

Wil jij bijdragen aan de verduurzaming van Nederland? Kom bij Eteck werken! Wij zorgen ervoor dat woningen en gebouwen duurzaam worden verwarmd, verkoeld en voorzien van warm tapwater. Wij gaan voor 0. Nul gebruik van fossiele brandstoffen en nul impact op het milieu. Iedere dag streven we naar maximale impact op de verduurzaming van de Nederlandse warmte- en koude vraag. Die impact groeit, en wij ook! Groei jij met ons mee?


Wat zoeken wij? 

Voor onze afdeling secretariaat zijn wij op zoek naar een officemanager die ons team wil versterken voor 24 uur per week.  

Binnen deze functie ben jij het aanspreekpunt voor alle facilitaire zaken binnen Eteck. Je taken variëren van het beheren van de vergaderzalen, het verzorgen van de lunch tot het aannemen van de telefoon en alles daartussenin. Je verzorgt een warm welkom voor onze gasten en collega's en bent het eerste stralende gezicht bij binnenkomst! 

Verder ben je o.a verantwoordelijk voor: 

    • Ondersteuning van de interne organisatie
    • Verwerken van de in- en uitgaande post
    • Kantoorartikelen en drukwerk bestellen en bewaken van de voorraad
    • Kantoorinrichting
    • Contact onderhouden met leveranciers van facilitaire zaken
    • Ontvangen van bezoek
    • Het op orde houden van facilitaire zaken
    • Ondersteuning bij onboarding van nieuwe medewerkers

Zorg jij ervoor dat ons kantoorpand er tiptop uit ziet? In deze functie is geen dag hetzelfde! Houd jij van regelen, organiseren en dienstverlenend bezig zijn, dan ben jij wellicht de persoon die we zoeken!

Vereisten

Wat verwachten wij dat je nodig hebt? 

  • Aantoonbare ervaring met Microsoft Office 365
  • Enige ervaring in een facilitaire, secretariële of office managementfunctie is een pré. 
  • 24 uur per week beschikbaar, waarvan in elk geval de woensdagen de hele dag. 
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Probleemoplossend vermogen, flexibel en je weet hoe je prioriteiten moet stellen. 
  • Je haalt plezier uit het werken binnen een organisatie die groeit en waar je ook vaak genoeg ‘de mouwen op moet stropen’
  • Je bent zeer dienstverlenend ingesteld


Onderweg naar 0

Elke dag werken we keihard aan onze impact. Impact op de verduurzaming en impact op de tevredenheid van onze klanten. En zoals wij het zeggen: we zijn er nog niet, wij zijn onderweg! Onderweg naar 0. Nul CO2-uitstoot, nul gebruik van fossiele brandstoffen, nul storingen en nul klachten.

Jij hebt de mogelijkheid om daaraan mee te werken. Als je bij Eteck binnenstapt ervaar je een mooie mix van persoonlijkheden, expertises én gevoel voor humor. Die snelgroeiende groep collega's heeft allemaal één ding gemeen: passie voor hun vak. De beste willen zijn in wat we doen om uiteindelijk te kunnen bereiken waar we zo hard voor werken. Die beoogde nul!

Binnen Eteck vormen wij een hecht team waar passie, duurzaam, klantgericht en vertrouwen belangrijke kernwaarden zijn. Onze dynamische en informele organisatie telt ca. 100 zeer gemotiveerde medewerkers waar aandacht is voor ieder individu. Er is bij ons veel ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Wij geloven erin dat het stimuleren van creativiteit zorgt voor maximale persoonlijke ontwikkeling en voldoening in je werk.

Waarom het fijn werken is bij ons:

• we zijn dol op eigen initiatieven en frisse ideeën - kom maar door!
• we hebben intern korte lijnen - geen gesloten kantoortjes.
• we bieden je een lekkere lunch - moet je wel even op kantoor komen.
• we krijgen 30 verlofdagen per jaar op fulltime basis.
• we hebben informeel contact met elkaar - sjoelen met je manager kan altijd
• we vieren meerdere keren per jaar een goed feest - bijzijn is meemaken!

Wil je meer weten of heb je vragen? Neem gerust contact met ons op! Femke Riedijk (HRBP) f.riedijk@eteck.nl.

of